2007年12月19日 星期三

夜影


好耐無夜影了,對上次影都唔記得幾時了。今次由張B安排攝影的,但我影得唔多,影佐30分鐘左右就走了,原因係我遲大到,下午太多野做了。玩下2張慢快門,等車行過 出光線。

2007年12月13日 星期四

寵物人像攝影


Melanie 同她的愛犬沙沙的一輯相。上次幫明哥仔影Pre-wedding 是順便幫佢朋友影幾張的,但此相仲未開始執,執住一張相。

2007年12月12日 星期三

GiGi & Andy的婚宴


12月12日是GiGi & Andy的婚宴,小弟帶病上陣為他們的婚宴的大合照。前日勁頭痛就一早訓了,第2日好返好多了。但另外拍擋就病到來唔到,就搵了佢好朋友來拍DV,第一次合作就很夾,正~~~

2007年12月8日 星期六

Angel 的畢業相


今日angel 搵了我幫佢影一輯畢業相,這攝相影了3個幾小時。原來她是在教育學院畢業。是一名幼稚園老師~ haha

2007年12月5日 星期三

簡單的雪景婚紗相


香港都會下雪?
簡單的雪景婚紗相,首次用photoshop重執到雪景感覺,唔知道覺得點呢??
用佐成粒鐘執的。